hemma hos oss...

Har tagit lite bilder i vårt hem... Tänkte visa er hur vi nu bor, jag, stormtrivs och det är jag inte ensam om barnen tycker det e skönt med stora ytor och sover mycket mycket bättre,vi fryser inte på mornarna när vi vaknar, vi kan duscha HUUR länge som helst, vi kan promenera till ALLT (nästan) vi har en enorm trädgård, ett supermysigt och varmt uterum (redan jätteskönt o sitta där ute i värmen) och vi har fått ganska så bra ordning, lite småsaker kvar men det tar sin lilla tid, nu har vi vart ute i huset o grejjat en del med så vi kan visa upp det skinande rent och helt klart till vår föredetta hyresvärd... 

Men ni som vill komma o titta o hälsa på oss får gärna komma men vi kommer inte ha en inflyttningsfest eller så, vi ska snart åka på vår efterlängtade skidsemester :-)

Ja ja jag visar er bilderna istället... Solen sken som allra mest givetvis när jag fotade, men man ser ändå rätt ok tycker jag...

Välkommen in...

När man kommer ifrån hallen kommer man till dett rum, genomfartsrummet...



O där till höger ligger vårat matrum, här äter vi varenda dag o jag e väldigt nöjd, det blev så ljust o fint därinne, lite småfix kvar bara..





O därifrån kommer man till uterummet, vet att jag kommer tillbringa väldigt mycket tid där i sommar, hoppas på många grillkvällar med vänner o en massa sällskapsspel..





Rakt fram från genomfartsrummet så kommer man till vårat vardagsrum, inga gardiner e uppe
ännu, men det kommer... En ny tv-bänk har vi med tittat ut.. :-)





Lekhörna, perfekt till Tim just nu...



Vårat sovrum, här sover jag som en prinsessa tokdeckad varenda natt, men det är
det rummet som är minst klart... Därav en halvtaskig bild ;-)



Noels fina rum...





Väggdekalerna valde Noel själv, så det blev djungeltema i hans rum...
Här e väggen ovanför hans säng..









Melwins rum, först tyckte jag väggarna var hemska o tänkte måla dom vita, men nu tycker jag dom e rätt coola, dessutom så bryter det vita taket + väggen ner det mörka en del..
Melwin e nöjd o då e jag nöjd ;-)







Kommer visa er fler bilder sen, men detta får räcka för nu... Köket var ostädat o disk på bänken, inte fotovänligt, sen har vi resten av andra våning där mamma bor, det e kök, stort rum + toa o dusch.. Sen har vi den stora trädgården som ska bli mkt spännande att se vad som finns, längtar tills vi kan börja fixa iordning i land o klippa buskar, en hel del fula enar ska ner åxå..

Har även ett lekrum, men det är under renovering, där inne ska vi måla och fixa, det kommer bli en koja, myshörna, ringar i taket  o en massa leksaker där inne :-)

En sak e allafall säker, vi trivs hela familjen o det är underbart att ha nära till dagis, skola och jobb...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?