Ingen ork.... Jag e sjuk o mår riktigt dål...

Ingen ork.... Jag e sjuk o mår riktigt dåligt jag orkar ingenting jag har massor att göra egentligen men måste försöka bli lite frisk!! Igår var jag på vårdcentralen direkt när jag vaknade på eftermiddagen. Inte alls kul att mina lungor lät sådär bra + bihåleinflammation och denna satans hostan... Fick antibiotika, slemhinneavsvällande och cocilana. Så förhoppningsvis är jag frisk om några dagar. Detta är pissjobbigt o speciellt när man känner sig orkeslös. Jag har all packning kvar o ska försöka plocka fram lite energi så jag orkar med det idag. Usch det e ungefär det som är hemma hos oss nu har inte mycket kul att skriva om. Noel är ännu hemma och har inatt haft näsblod så det var en hel del blod i sängen undrar vad det kan bero på. Tim ska till vårdcentralen kl 10.20 och kolla öronen så jag funderar på att ta med Noel och kolla igen åxå. Han äter antibiotika men är fortfarande dålig. Ne nu ska jag försöka vara lite positiv och hålla tummar o tår på att vi får en kanonsemester...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?