sooova..

ska jag göra snart, om 30 minuter ska jag promenera hem, tar ungefär 4 minuter o sen slänga mig i vår goa säng o sova :-) Lika skönt varenda gång efter ett nattpass..

Inatt tänkte jag ta med mina virk och sticka grejer o  kanske kan avsluta nåt som jag påbörjat, det e väldigt roligt när man e igång med det men man glömmer fort och jag tycker att när man e hemma så har man inte riktigt tid.. Men nu när mamma bor på 2:a våning kanske jag skulle gå upp till henne o virka nån dag då o då..

NÅGON som har ett bra recept på pizzabullar? Jag och Anna ska snart ställa oss och baka till semestern, kakor, bullar, pizzabullar, piroger mm mm
Kommer säkert ta en heldag, men man behöver ha med sig sånt upp till Norge för det e riktigt dyrt allting.. En fika med 3 kaffe 3 muffins och 2 kexchoklad kostar ca 350 spänn :-O Inget att rekommendera.. Förhoppningsvis får vi fint väder så vi kan fika ute i solen och grilla korv till lunch vissa dagar..
Nu längtar jag otroligt det e bara 14 dagar kvar tills vi åker :-) Liftpassen kom i brevlådan häromdagen :-)
Sen att det händer lite roliga saker i backen just när vi e är e bara en STOR bonus :-)

Ne nu ska jag packa ihop dator och ta på mig o gå hem till familjen pussa på allihop o sen sova..



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?