Virka...

Ohh det e frustrerande att inte klara av att läsa mönster... Jag virkar som allra bäst när mamma sitter brevid o läser, jag vet hur man virkar men inte hur man läser och det är skitsurt..
Jag måste lära mig och idag tänkte jag gå igenom HELA mönstret med mamma så att jag inte fastnar inatt när jag ska sätta fart igen...

Just nu håller jag på med en sån där lapp-filt, vilket kan se ganska så lätt ut, men inte för mig..

Men visst e dom fina o jag vill ha den klar till sommaren så att Tim kan ha den i vagnen... :-)

  


Föresten HÄR kan man hitta gratis mönster :-)

Det finns även MÄNGDER med små bebiskläder, barnkläder och vuxenkläder man kan sticka, önskar jag vore bättre på det, men jag SKA lära mig det med...




  karolina  

vad skul o se vad du virkar. Hoppas att få se när det är klart med. Såg du mönstret mönstre på nallen jag virkat till Tim som jag skickade? Det är inte så svåra mönster mest vanliga maskor och sedan en massa minskningar och ökningar. En väldans massa räknande är det med. Om du missat mailet så hittar du det på järbo.se



Nu ska jag gå och sätta mig och sy till mig själv för en gångs skull.



kramar till er alla. Och skönt att höra att ni äntligen börjar se ljuset i tunneln. Det måste verkligen ha varit ett jätte tufft år för er.

Datum: 2011-03-13 / Tid: 19:32:41
URL/Blogg:
  johanna  

Jag hittar inte mönstret på nallen o jag får inte heller upp mailet :-( Den kanske e borttagen??

Ohh vad härligt att sy, jag vill med, vi ska låna oss en overlock o se om vi kan få till några plagg till kidsen..



Hoppas ni alla mår bra på ö´n o att våren börjar komma till er.. KRAAM

Datum: 2011-03-17 / Tid: 23:39:28
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?