En paus..

Jag har haft bloggen på vila ett tag först hade jag helt bestämt mig för att inte fortsätta med den, men inser mer o mer hur mkt jag saknar att sitta o skriva när jag jobbar nätterna, för det är då jag har tiden till att skriva! Jag känner även att jag kommer sakna att kunna gå in på bloggen o kolla igenom vad vi haft för oss när minnet sviker..
Så den e ju bra på många sätt..
Det jag har bestämt mig för är att lösenords-skydda den, jag vill veta vilka som läser och helst varför åxå..
Så jag kommer skriva när JAG vill och om det JAG vill nu och så får vi hoppas att det blir bra..
Jag är väldigt glad dock att så många vill fortsätta läsa och givetvis får alla nära o kära ett lösenord, men ge inte ut det till någon utan att fråga...

  lina  

Tjo!

Tycker det är jätteroligt att du bestämt dig för att börja blogga igen och jag vill självklart läsa. Jag tycker om att läsa om vad ni har för er eftersom vi (tyvärr) inte träffas så mycket.

Men det får vi ändra på! Jag följer gärna med på en powerwalk någon gång!

KRAM

Datum: 2011-05-24 / Tid: 14:13:22
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Gabriel  

Hela min familj på ön som Gud glömde uppskattar ditt val (jag med)

Datum: 2011-05-24 / Tid: 20:33:49
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?