hallåå tiden vart e du?

Alltså jag får ingenting att gå ihop längre... Tiden e för knapp för att jag ska hinna med allt som jag vill, men jag är en gladare människa nu när jag tillbringar mkt tid åt saker jag faktiskt vill göra o inte bara är hemma o fixar o bakar o grejjar, neej bort med det...
Jag njuter av att bo i stan, att ta en promenad ner till centrum o kika förbi Anna på en kopp kaffe o tjöta o träffa lite kul folk kan göra hela min dag till det bättre :-) Att strunta i alla måstena ibland o bara stänga dörren o gå är något jag har lärt mig nu, jag tycker inte det e lika jobbigt att komma hem till ett berg med disk eller ett vardagsrum som ser ut som ett bombnedslag o tusen leksaker ligger utspridda, jag bryr mig inte så värst, och det e så sköönt... Innan kunde hela min dag bli förstörd om jag kom hem till ett stökigt hem, det kunde räcka med minsta lilla så blev ja sur o började plocka o städa.. FY inte mkt till intressen eller fritid man hade då...

Igår när vi kom hem från staden kom vår hyresvärd förbi, stannade o hälsde och frågade om vi trivs, mitt svar var : alldeles föör bra, vet ni vad han sa då...
Ni kan iallafall räkna med att bo kvar här i minst 2 år....
gissa huuur lycklig jag blev? Så nu kan vi andas ut, fixa lite mer i hemmet än vad vi kanske tänkt oss från början o njuta av det centrala läget med denna underbara stora trädgård vi har.. :-)

SÅ nu hoppas jag ju givetvis att det kommer bli ytterligare fördröjning såklart för jag älskar huset, det e gammalt men alldeles perfekt för våran del :-)
  lina  

Å ja! HURRA!!!



Ps...kan du lära mig hur man gör när man släpper det och bara stänger dörren om röran? Det skulle jag verkligen behöva!

Datum: 2011-05-28 / Tid: 11:06:55
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Lisa B  

Vad skönt att få stanna i huset ett tag. Jag älskar den känslan av att kunna bo in sig ordentligt. Skönt för barnen verkar det ju också med härlig trädgård.



Men stackars lille Tim, vilken otur han har. Det är ju förfärligt när de slår sig. Håller tummarna imorgon att han får ha kvar sina tänder osv.



Tatueringen är ju grymt kool! Grattis!



Nu ska jag sova efter en lång och trevlig födelsedag.



Många kramar.

Datum: 2011-05-29 / Tid: 23:38:46
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?