LONDON!!

Jaaaaaa, nu e biljetterna bokade o vi åker den 16:e och kommer hem den 20:e :-) Det är jag o Anki som åker på en tjejweekend till London och den kommer innehålla, massa god mat, massa shopping o lite måste vi se på sevärdigheter åxå.
Jag kan knappt föreställa mig hur kul detta ska bli, jag toklängtar men snart e vi där, tiden går fort och nu har jag börjat kolla runt på nätet o det e som en hel värld ju, London e skitstort vi ska försöka planera våra dagar så vi vet från dag till dag vart vi ska o vad vi ska göra...


  Lisa B  

Oj vad roligt med London. Blir också sugen, jättemånga sen jag var där. Tror J och jag var där typ första året vi var ihop... Det är alltså 10 år sen. Kanske dags för ett återbesök snart :-). Trevlig resa!

Datum: 2011-05-25 / Tid: 23:52:41
URL/Blogg:
  Jaquie  

ÅH, så kul det lät!

Sånt vill jag med komma iväg på någon gång!

=)

Datum: 2011-05-26 / Tid: 10:32:11
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/
  johanna  

ja det ska bli riktigt kul, och känner man då någon som e bra på att hitta billiga flygbiljetter så kostar det inte så mkt...



Det ska bli speciellt kul o komma iväg på en tjejj-helg för nåt sånt har jag inte gjort sen innan barnen kom och det e längesen...



LISA: har du några bra tips då? Vad ska man absolut inte missa??



Kram på er

Datum: 2011-05-28 / Tid: 13:16:29
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?