tatuering...

Jag har länge velat ha en större tatuering, och nu e det gjort :-) Jag satt igår i 3 timmar och var tuff, det gjorde inte alls ont, några få gånger kändes det lite extra mkt men annars så var det lugnt, den e inte klar ännu, har lite till tror det blir 1 timma nästa gång..

På tal om detta så hade vi uppe den diskussionen igår, jag fattar inte varför folk tycker att alla andra runtomkring ska tycka att det e ok, eller att det man vill göra inte passar en osv. osv..
Varför ska man bry sig, det e inte för någon annan man tatuerar sig, man gör det för sig själv och varför ska man hela tiden gå o tänka på att : undrar vad alla andra tycker..
SKIT I DET!!
Jag är väl mkt väl medveten om att vissa kommer tycka jag e galen som gör en hel underarm, vissa kommer tycka det e coolt och fint, andra kommer tycka att det inte alls passar mig..
MEN det e min kropp, det e jag som ska leva med den så jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om vad andra tycker o tänker..

Jag tycker om min skitmycket, jag gillar att den är stor men samtidigt väldigt tjejjig, jag e skitnöjd o sen struntar jag i vad alla andra tycker!!
SÅDESÅ...

Jag har en koi-fisk, dels för att jag tyckte det passar mig för att jag är fisk-sjärntecken, sen för att den symboliserar LYCKA!!
det som ska till nu är litte vatten och virvlar, sen ska näckrosen bli rosa såklart :-)

Nästa tatuering blir någon gång till vintern.... Sen blir det nog ingen mer...


lite bilder på koifisk-tatoos

         Klicka för större!

  lina  

Nästa? Ska du göra en till? KUL!

Jag har ju ett presentkort på 1 timmes tatuering, men eftersom jag inte har några så vet jag inte om jag vågar ;-) Ska nog börja med något litet, jag vet inte riktigt hur mkt som hinns med på 1h?

Tycker du gör helt rätt i att skita i vad folk tycker! Om det har några invändningar så är det deras problem ! :)



Jag tycker att det var skitfint med rosa! Kanske en dejt imorgon fm?

Datum: 2011-05-28 / Tid: 11:03:51
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?