tjuvtitt...

Gjorde ett gott försök att fota min tatuering men det gick inte så bra för man får inte med hela på bild helt enkelt.. Nu e den ju skorpig och inte så jättevacker kanske men vad nöjd ja e..
Längtar tills den 11:e juni då den ska bli klar :-)
Vill inte alls gå med den halvklar för den syns ju hela tien så det ska bli skönt att få det gjort ganska så snabbt inpå, den måste bara läka först!

För övrigt har jag haft svinont i armen i 2 dagar men idag e det över :-)
Har kännts som att någon gjort 1000 nålar i flera timmar på mig, men de e väl så jag har inte ett dugg ont av att sitta där o tatuera mig men efteråt, det e då jag får min smärta..





den ska bli ÄNNU mer rosa, o blomman ska bli rosa och vit, sen ska det till lite vågor och virvlar men dom ska va i svart/grått...

Tatueringen går liksom nästan runt armen så det var svårt att få med stjärten, den e annars riktigt fiiin, tycker jag själv då.. :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?