tråkdag...

Usch tur att man bara jobbar till 14.45 en lördag... Jag e verkligen van vid att jobba nätter nu så det känns konstigt att jobba dag, om vädret bara hade vart liiite bättre hade jag nog vart liiite gladare..

När jag slutar ska jag ut o PW:a med Christl, ska gå stranden tänkte vi och den e jobbig, speciellt när det blåser så som det gör idag, bäst att ta på sig kläder som håller vind o vatten ute för det ser ut som att värsta ovädret e på gång in igen..
När vi motionerat så ska vi nog handla lite god mat till mig o barnen, för vi ska ha myskväll, medans Gabriel ska iväg på grabb-kväll hos Johan, kolla fotboll o dricka öl...
Vi hyrde Narnia igår, den nya vet inte vad den heter men jag tänkte att jag o Melwin ska se den när dom 2 små sover..

Det bästa med att det e söndag imorrn är att mamma kommer hem!! Jag har mamma-abstinens nu... FY vad 2 veckor e länge.. och ännu mer Fy för att jag e en sån mammagris :-)
Meen hon e den bästa mamman ju så de e inte så konstigt!!
Jag har råkat ta död på 3 av hennes fina blommor, ha ha jag fattar inte vad jag gör för fel, men i huset som vi bor nu dör alla mina blommor :-( Jag hade massor med blommor innan o fina var dom åxå, men nu har jag några halv-vissna som kämpar för sina stackars liv..

Jag ska köpa 3 nya fina blommor och hoppas på att hon inte märker nåt ? Neej men nya blommor det ska hon få, sen e det ju även mors dag imorgon :-)

Ja ne, kikade in mest för att jag ska få tiden att gå lite... E mkt nöjd med att ha bloggen liten och privat, känner att dom jag vill dela med mig av vår vardag till räcker gott och väl, nu slipper jag undra vem som läser och framför allt varför dom läser...

HA en underbar dag, vänner o släktingar... <3


  Karin  

Hej Johanna!

Stackars lille Tim !Tur att han blev bättre efter en låååång och tung natt.

När får mammor och pappor tillräckligt med sömn när barnen är små?

Ja, Melwin är riktigt fin...Hoppas att skolan medför mer positivt än negativt. Han är ju så vetgirig.

Känns bra att du bloggar igen så man får ta del av ert vardagsfamiljeliv och se alla bilder.

Håller med dig om mors-fars och alla andras dag.

Datum: 2011-05-31 / Tid: 22:59:44
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?