Onsdag 2 april.

Ja idag e det grått igen, det som var en sån toppendag igår.. vi promenerade och var ute nästan hela dagen, idag blir det nog inte så mkt av det.. Kanske att vi promenerar o hämtar Melwin på dagis senare..
Jag saknar Gabriel otroligt mkt nu... Nu e det bara 4 dagar kvar, sen e han hemma igen, och förhoppningsvis blir det inte så mkt resande för hans del på ett tag..
Har fixat lite mer grejer till dopet nu och har en klar bild framför mig om hur det ska se ut, de e såå kul o dekorera, och ja har köpt fina grejer till dukningen..
Men ja vill nog ha ljus blått och ljusgrönt istället för mörka färger..
Alla frågar vad man önskar sig till Noel.. vad ska man säga... ja vet inte, det e så svårt, men de e ju inte presenterna som e viktiga, de e ju kul om folk kommer på själv vad de vill ge..
Lillprinsen e som sagt 5 månader nu och ja får nästan ångest av det, tiden har gått så himla snabbt, och nu tänkte ja se mig om efter ett jobb, kanske jobba nån natt då o då.
Melwin blir bara mer och mer självständig, och är just nu inne i en ganska så jobbig fas av trotsåldern.. Han e motsträvig och vill inte göra alls som man vill.. Bara gå sin egna väg hela tiden, ibland e det till o med jobbigt att gå in o handla matvaror för att man vet att han kommer ställa till med en scen.. Men ja älskar han lika mkt för det och vet att dessa faser han går igenom e viktiga för utvecklingen mm mm ja har läst såå mkt...
Min lille minikung och min ännu mindre  charmör e mitt allt... Älskar er killar...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?