ännu en solig dag!!!

Ja här e kanonväder, och de e ju kul när man e på semester.. tyvärr så har jag haft huvudvärk hela förmiddagen men nu e ja på G igen.. Igår hade vi en underbar dag, vi var på St: Olofsholms och hade en heldagsutflykt, vi var på stranden till kl 20.00.. jättemysigt, de var ju svärmors födelsedag och vi åt en massa god mat o fika. Kusinerna busade me varann hela dagen och vi hittade många fina stenar, spelade spel och badade..
En lyckad dag, på kvällen spelade vi kort o käkade chips me svärmors väninnor.. Faktiskt riktigt kul..

Idag ska vi åka till Den blå lagunen, en utflykt ja velat göra länge nu..



Där ska jag ta en massa kort på barnen och självklart bada, ser helt underbart ut..
tyvärr kan jag inte lägga in mina egna bilder på denna datorn, men det kommer när vi e hemma igen.. På torsdag kl 21.00 går färjan härifrån och det betyder att vi kommer vara hemma ca. 03.00 på natten... Men det var den enda tiden det fanns plats för oss..

Ne nu ska vi dra oss här, jag e såå himla nyfiken nu på om det verkligen e så fint som alla bilderna visar..




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?