Haft fullt upp minst sagt....

Bröllop bröllop o bröllop, det är massor att göra nu, planering............... Jag försöker åtminstone så att det mesta ska vara förberett o klart... Ska bla fixa våra bordsplaceringshållare.... 60 st o 90 cm ståltråd per hållare.... 60 presentaskar ska vikas o så ska dom ha lock åxå...  Ja kan ju börja med det...
Nu har jag en klar bild framför mig om hur jag vill ha det........ Vitt mkt vitt och lite rosa.... stilrent.....
Det är sååå nervöst redan nu. O de e 3½  månader kvar till THE DAY... 
Ja har hittat min drömklänning ohhhhh den e romantisk o fin men samtidigt enkel utan släp.... Den hänger undanhängd nu och snart ska ja hämta ut den så ja slipper åka till Halmstad varje gång man ska prova den...

Hoppas att det blir ett fint bröllop..................

                               



  Jenny  

Ha en trevlig dag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

Datum: 2008-05-19 / Tid: 09:00:22
URL/Blogg: http://www.penajs.blogg.se



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?