Förkylda barn o en helt slut mamma...

VART kan man få lite energi ifrån... Jag äter mina järntablettero folsyra men inte märks det på min energi...
Imorrn ska jag äntligen till Barnmorskan, o ta lite blodprover, blodtryck mm Kan va bra o veta hur mina värden ser ut.
Imorrn får vi lyssna på lilla hjärtat åxå, alltid lika mysigt o höra hur det dunkar på därinne i magen..
Nu e det liv i magen, hela tiden tycker jag, sover inte bebis? Kanske blir det en liten som e pigg o vaken hela nätterna.. Men snart blir det trångt i magen o då känner man inte rörelserna på samma vis, så man får passa på å njuta nu..

Noel sover igen, han var bara grinig så jag la han o han somnade på stört... Stackarn e sjuk igen, de e inte det roligaste, febern gick ner en aning med Ipren så vi har vart ute lite, tänkte lite luft kan väl inte skada.. O han har verkligen njutit av att få vara ute en stund..
Mamma var här åxå, melwin o Oliver har letat maskar o byggt hus åt dom, ha ha.. Det roade dom länge, nu har mamma o Oliver åkt igen, bilen ska in o kollas o så skulle dom tvätta, men barnen kan behva lite paus från varann.. Det känns som att dom lekt fööör mkt på nåt vis, nu e det mkt tjiv o så.. 

Nu har vi nog lite tur, mamma undrade om vi ville köpa hennes soffa o hennes tv om hon flyttar, givetvis, älskar våran soffa o tänk o ha 2 stycken 4 sitser, maffigt.. 
Tvn e en 42 Samsung LCD, precis en sån vi vill ha, tycker Samsung har den snyggaste designen på platt-Tv. Sen så har vi haft Samsung på våra senaste tvapparater o kvaliten e super..  Våran e snygg men lite liten nu, bara 32 tummare.. Den skulle passa fint i melwins eller vårt sovrum..
 Sen ska vi förvara lite av möblerna åt henne åxå, tyckte det var synd om hon skulle sälja allt, hon har ju köpt allt nytt nu när huset såldes, o de e ju saker som hon verkligen gillar, synd att sälja för struntsummor..

Nu ska jag slappa lite i soffan, satte på Wallie, Melwin har lekt ute större delen av dagen då gör det inget med en film..

Ha en fortsatt trevlig dag..
  Jaqueline  

ELLER SÅ TJINGAR VI DEN SOFFAN, HAHA!!! Finns det nån underbarare??

Datum: 2009-04-02 / Tid: 08:25:53
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/
  Jaqueline  

dom borde vara miiiiiiiiiiina! =)

Datum: 2009-04-02 / Tid: 13:08:01
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?