Ändrade planer..


Det blir ingen tripp till staden för oss idag, vi stannar hemma.. Melwin vaknade 10 så han sitter ännu med frukost.. Noel sover o jag sitter här, har allafall städat lite..
Vi går en runda här hemma istället, kanske tar en tur till Campingen o gungar lite..

Jag blev såååå sugen på fisk... Jag tror bestämt att jag ska övertala min man att vi ska grilla fisk i foliepaket idag, till det ska man ha kokt potatis , såå gott..
Det var längesen vi åt fisk nu, har haft lite smått emot det sen jag fick mask i min torskfilé sisst..
Men nu så ska jag glömma det. Jag e ju egentligen en fiskmänniska.. De finns ju inget godare än tex. havskattfilé..

Ohhh jag kom på att det nya Zoo´t öppnar idag brevid elgiganten.. Det som låg uppe vid Blomsterlandet..
Vi som hade bestämt att vi skulle åka dit o titta på djuren, ja ja får se vi kanske tar bussen in o gör det allafall.. Vi ska ju ha kanin sen när vi flyttar.. Eller 2 kaniner, det e visst nån ny regel att man ska ha sällskap till kaninen så man måste ha 2, o de blir inte en hona o en hane, neeeej.. Det lutar mot 2 honor, först ska jag läsa på om kaniner innan vi bestämmer oss..

Ne.... dags att gå in i duschen för min del tror jag.. Sen blir det till att roa barnen resten av dagen..

Joooooooooo... hittade 2 linnen, 2 cardigan o 1 klänning på Gina Tricot... Dom ska jag shoppa.. Om dom e slut i butiken så finns ju alltid deras webbshop.. Dom har bra kläder som man kan växa i, strechigt tyg på de flesta av topparna.. Kanoners för en blivande tjockis....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?