Gomorron...

Nu ska jag äntligen åka hem o sova snart, natten har vart seg...
Kom inte in på min blogg inatt så därav inget bloggande inatt, har mest kollat webb-Tv o facebook..

Igår tog jag o Noel bussen till stan, hoppade av vid lassabacka, dit kom Gabriel o plockade upp oss, vi hämtade Melwin sen körde Gabriel oss till doktorn..
Allt gick bra, Melwin ska behålla sina mediciner men ta högre doser.. Så nu finns det mer mediciner på Apoteket att hämta ut.. + en mask, som gör att det blir lättare för han att andas in all medicin..
Frågade åxå om han alltid skulle ha det såhär, men doktorn trodde väl att det skulle växa bort men han kommer kunna idrotta i vilket fall, han kommer isf bara få högre doser o snart lär han sig att ta medicin själv då underlättar det för all. Men nu tycker Melwin de e lite roligt me medicin o vill gärna ha mycket.. Så än e han för liten får nog bli 6 år innan han får eget ansvar..

Efter doktorn gick vi till Herberts o träffade Ela o Leo... Barnen lekte o fikade o sen kom Andreas me Saga o Wille åxå, då blev Melwin glá att få leka lite me Saga...
Efter det gick jag o barnen till Lyresteds färg o kollade tapeter till barnrum, hittade inga direkt favoriter... Melwin vill ju ha lite färgglatt i sitt.. Får kolla vidare..

Sen kom Gabriel o vi handlade lite på Hajen sen åkte vi till mammas lya o lagade mat o åt o kollade lite SvampBobFyrknt, o sen åkte dom hem, mina prinsar...

Jag la mig på soffan o sen åkte jag till jobbet o här e ja fortfarande, om 10 minuter slutar jag.....

JO... Igår tog jag fram trimmern..... Snaggade Noel... Blev urgullig.. Tycker allafll vi... Våran lilla hulligan..

Återkommer ikväll..... Ha en bra dag alla...

  lina  

åååå spännande att se lillkillen imorgon :) TYvärr kan vi inte på påskafton, andreas jobbar till 20, och då hade han bestämt att han skulle ta någon öl tillsammans med jonas. Så jag kommer förmodligen åka till Jenny för hon är nog också gräsänka till niotiden :) Jätte tråkigt att det inte gick men det känns inte lönt om vi kommer till er vid halv tio. Vi får ta det en annan dag helt enkelt. Hoppas ni får en toppen kväll men det tvivlar jag inte på att ni får. Hörs ikväll, ska plugga! Kram kram

Datum: 2009-04-07 / Tid: 19:19:07
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?