huvudvärksdag..

Alltså.... inatt har jag sovit helt kass... Fattar inte, men ja har vaknat massa gånger o så har jag drömt, kommer inte ihåg drömmarna men jag har vaknat av det,.. Saken blev ju inte bättre när Noel vaknade redan 06.2o o ville upp, Gabriel trodde att han skulle somna om i soffan men icke.. han ville leka.. Jag tog en Panocod o la mig på soffan men inte hjälpte det.. ohhh tröttsamt o må piss..
Gabriel åkte till jobbet. 6.45 o Melwin vaknade 08...
Så nu e vi här sittandes framför Tvn allihop, Noel börjar bli trött igen så snart ska jag lägga honom... Melwin ska snart ha frukost o sen får vi se vad vi hittar på idag..
Blir troligen en hemmadag, kanske en promenad om min huvudvärk försvinner..

Igår skulle vi hälsat på farfar men de blev inte så.. ska ringa han idag o fråga istället, vi hade trötta o grinaiga barn på eftermiddagen, då e inte det första man vill att hälsa på någon, Noel var faktiskt inte på alls bra humör igår, tror han inte mår riktigt super för han e dålig i magen.. Tänder kanske? -det ser så ut allafall..
Melwin klagade idag på att han hade ont i öronen.... Bara de inte e öroninflammation, han ska få vanlig alvedon o se om det blir bättre tills imorrn, annars får vi väl åka o kolla honom imorrn.. Bara dom inte blir sjuka nu igen, de orkar vi inte nu IGEN... Vi som har vart bra nu nån vecka..

Ser ut att bli hyfsat väder idag allafall, det har ju vart finare men så länge det inte regnar får man ju vara nöjd..
Noel la jag nu, han sover säkert redan, de e helt tyst där uppe, Melwin fick frukost o nu e jag tillbaka..

Igår fick vi sålt vårt skötbord o spjälis, Noel sover nu i sin resesäng... Men det går bra för vi la i den tjocka madrassen o egentligen sover han bättre i den för det e inga armar o ben som fastar mitt i natten..
NU e frågan, ska Noel få en ny spjälis eller ska han få en växasäng?? SVÅRT...

Båda dessa sålde vi för 800kr.. När Melwin föddes kostade detta tillsammans 3500 ca.. De e inte så lätt att få mkt pengar för begagnade grejjer.. Idag kommer han o hämtar grejjerna... Skönt att bli av med det åxå, Noel får troligen sova i resesängen tills vi flyttar nu..


  


Här e sängar jag funderar på...

HENSVIK Spjälsäng       KRITTER Säng/ stödbräda

Hensvik spjälis  från Ikea 895kr                                   Kritter från IKEA 695kr

Får helt enkelt fundera noga nu i 1½ månad till o se vilken det blir, Annars skulle jag kunna köpa en säng på Blocket, en begagnad o måla den vit. För en vit säng ska det helt klart vara.. Melwin ska åxå ha en säng.. Han skulle ju kunna ha en sån som e på bild ovan han åxå, fint med lika sängar kanske..
Melwins STORA säng kan inte vi ha inne i hans rum då finns det ingen plats för något annat..

Ja ja det e mkt som ska stämma..


Ne.. kanske ska man passa på o vila lite nu när Noel sover en stund..
Grannen frågade om Melwin ville leka med hennes barnbarn sen, Linus 4 år o det ville Melwin så snart skickar jag väl ut honom så blir det säkert en massa bus på studsmattan...

Ha en bra dag alla..

  Andréa  

Filippa har Kritter från IKEA, tycker den e jättemysig. Hon fick sin i 2 års present :-)

Kram

Datum: 2009-04-14 / Tid: 21:52:09
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?