Jobb snart bara 1 natt kvar...

Nu e de nedräkning, jag längtar till min långledighet..
På påskafton e de min favvofilm- The Wedding-Date (romantisk som attan) Se den om inte på påskafton så en annan dag..

Sitter här o har renskrivit lite papper till jobbet.. Skönt att de e klart.. Nu kan ja kolla Webb-Tv resten av natten..
Har en del program jag vill se så nätterna e perfekta då Gabriel oftast inte e så intresserad av mina tråkprogram..

Idag har vart en lugn dag, haft ganska ont i magen o så fort jag  anstängt mig så känns det konstigt,... Men de e bara att gå lugnare o inte hetsa, får försöka lära mig att inte stressa o försöka vara ute i god tid, nu tar det inte bara 5 minuter till bussen utan kanske 20.. Känner mig som en snigel..

På kvällen åt vi hemma hos mamma o sen åkte Gabriel hem med 2 trötta barn..
Jag la mig på soffan 2 timmar innan jag skulle börja..
Nu e man här igen o snart e de bara 1 natt kvar o jobba..

Imorgon ska Noel vara en stund hos Lina o Andreas o leka med Saga o Wille.. hoppas han e på sitt bästa humör.. Kl 12 kommer han in till mig o då får vi se vad vi hittar på..

Imorrn ska jag försöka fota lite, visa hur Noel ser ut i sin nya frissa.. Han e  så sööt, han e ännu mer lik pappa nu.. Gabrielkopia nr 2, undrar om bebis i magen e lite mer lik mig eller om vi får 3 st Gabriel kopior..


Ne nu ska ja käka lite tomater o kolla film...

sov gott alla ni som har lyx o få sova nu..






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?