Lugn dag..

Har vi verkligen haft idag, så himla skönt.. Noel fick sova innan vi begav oss härifrån o idag sov han i 2 timmar, då hann jag fixa lite, göra ordning mig själv, o så satte jag mig i solstolen en stund, sååå skönt, efter 30 min var man lite röd i ansiktet..
Sen åkte vi till stan, handlade på Hajen, mat tills ikväll.. Sen åkte vi till lekparken mitt emot polisstationen, barnen var överlyckliga.. Efter det köpte vi glass o sen åkte vi hem..
Nu ska jag snart skala potatis o göra sallad o så ska vi åka till Ela o Mikael o grilla lite..
Ska bli gott, vi ska grilla fisk i foliepaket o marinerade kotletter, supergott ska de bli.. Så jag ska inte sitta här o dega så länge..  Tänkte allafall bjussa på lite bilder...





det snurrar fort fort fort..



en som älskar rutschkanor...



en till sak som snurrar fort....



Stark liten kille...



Vet inte om det e läskigt el roligt, Noel ser lite skeptisk ut..


Hallå i tunneln



Go o gla...




Ha en trevlig lördag alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?