månda igen..

O vi var uppe med tuppen, Noel vaknade 6.15.. Ohhh tidigt.. Vi ligger nu på soffan en stund men snart ska vi sätta fart här hemma.. Vi ska till KUNGSMÄSSAN idag... Kl 9 kommer Ela o hämtar oss, så ska vi först köra in Melwin till mormorn, han e jätteglad att han ska få åka dit idag.. Helt själv tillomed.. De e inte ofta nu för tiden..

Ska bli kul o bara komma iväg lite, kolla på nåt annat, fika gott o bara va..

Igår var en lugn dag, gabriel var inte riktigt kry så istället för att röja o packa tog vi en tur i bilen...
Vi åkte till falkenbergs - Fynda o kollade soffor och så skulle vi kollat in deras barnvagnar men eftersom vi gick i lugn o ro o trodde att alla bitikerna hade öppet till 16 så missade vi helt att Babyproffsen stängde redan kl 15.. Så vi kollade aldrig på vagn, men vi e ju ganska säkra på en Urban Jungle, ville bara kolla vad det fanns för andra alternativ innan vi beställer vagn... DENNA veckan eller nästa ska den beställas..
Efter en snabb titt i affärerna där åkte vi hemmåt igen o Gabriel fjäskade med Anki så hon köpte PLANKStek till oss från Värdshuset.. Såååå gott, barnen fick ett HappyMeal..
Tack Anki.....

Efter mat så slängde vi oss hela familjen i soffan o kolalde Ice Age o slappade, då kom Johan o han va snäll o gjorde kaffe åt oss.. Så kollade vi lite båtar på Blocket o slappade sen skulle barnen i säng..... Sen var det soffan o Tv som gällde tills jag deckade i soffan... kl 21.15.. Orkade inte längre kl 23 väckte Gabriel mig så gick jag upp o deckade igen i sängen, rätt trött...

Ne nu ska 2 barn få kläder på sig o frukost i magen sen kommer snart Ela o Leo..

Ha en fin månda alla..

4 dagar tills Ultraljud i GBG.. Ska se hur länge jag kan hålla det hemligt på Bloggen vilket kön det blir på bebis denna gången.. :-) Det lär inte dröja länge.. ha ha om jag känner mig själv rätt..

Först ska våra mammor få veta allafall..




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?