Natt 3

Denna natten e ingen vanlig natt, jag e så förväntansfull inför morgondagens ultraljud  i GBG så jag längtar jättemycket tills jag slutar, därför kommer säkert natten kännas otroligt lång..

Inte för att jag e nervös, men vi kommer att få veta vad det e för kön på bebisen o det e ju stort,  veta lite mer om bebisen i magen, vår nya familjemedlem.. Sen ska det bli mysigt att kolla kläder o ha en dag med Gabriel o Melwin..


En fredag som vi kommer minnas för alltid....



Idag sov jag till 14, låg tills 14.3o så trött var jag, gick upp åt lite o sen tog j en dusch, efter det åkte jag, mamma o Noel till Blomsterlandet, fanns massor med fina plantor o bra priser.. ´Vi köpte 4 st miniväxter till Melwin, som vi ska plantera i en kruka som vi åxå köpte, dom ska Melwin ha på sitt nya rum.. O så ska han få ta hand om dom själv, gissa om han blev glad..  2 st rosa blommor, han vill ha rosa blommor så då får han det..


Efter det mötte vi upp Gabriel o Melwin nere vid China Sea där köpte vi mat, (orkade inte laga nåt) o så åkte vi hem till mamma o käkade.. Mumms.. Det får dock inte plats så mkt i min mage just nu..  3 knäckebröd o 1 portion middag, får allt skärpa mig med maten nu... Men när man jobbr ntt blir det lite slarv, mest för att man sover o ja har svårt för att äta mat på natten, sitter här med min salta klubbor o tomater.. '

Strax efter maten åkte Gabriel hem med 2 trötta pojkar.. Jag la mig som vanligt på soffan o kollade Tv innan jag cyklade till jobbet.. Så skönt de e att det e ljust ute när man cyklar hit..

Allt har gått så himla fort.. Allt bara exploderar, det e snart full grönska ute, de e härligt..
Det e nu man ska vara uppmärksam på allt som händer, alla blommor som står i full blom, för helt plötsligt e llt utslaget o sommren e här..
Helgen ska bli varm 20-21 grader, heelt underbart juh.. Får se vad vi gör på söndag då.. En utflykt med picknickkorg låter ju inte helt fel..

Nu ska ja kolla lite på tv o hoppas på att natten går snabbt.. Imorrn kommer jag vara ivrig på att komma härifrån när personalen kommer för att byta av mig..  Undra om jag ens kommer kunna sova nån timme när jag kommer hem till mamma, måste ju åka från VBG senast 10.15..

Ja ja nog om det nu...
Får se om jag hr ork imorrn eftermiddag o blogga, men antagligen kommer jag vara helt slut...
Ha en fin fredag alla...


  Jaqueline  

Åh, så roligt! Vad spända ni måste vara! Hihi!



Vi slapp beställa tid i Göteborg för köns-ul. Jag ska tillbaka till MVC o göra UL i vecka 30, för moderkakan låg ju fel, och då¨lovade hon mig att hon till 100% kunde se könet! Jag får vänta några veckor extra, men det gör ju inget! Hihi!



Hur länge ska du vara tyst om det i bloggen då?? nyfiken som en gris!



kram

Datum: 2009-04-24 / Tid: 08:11:41
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?