Sissta natten..

Sååå skönt.. Ska verkligen njuta av att vara långledig sen..
Gabriel e ledig åxå fredag och måndag så vi ska fixa med flytten, packa o rensa i förrådet, tur vi har släp hemma.. Blir nog en tur till Dumpen åxå..

Imorrn ska vi planera maten till påskafton, undrar vad man ska hitta på, men de ska ju bli fint väder då e ju grillat helt klart det bästa..


Dagen idag har vart lugn... TACK igen Lina o Andreas för att Noel fick vra hos er idag så jag kunde sova ut..
När Gabriel slutade i eftemiddags hämtade han Melwin sen lagade vi köttfärsgryta till middag..
Sen var barnen sååå trötta så det blev lite barnTv sen åkte dom hem..  Sissta dagen jag blev kvar i stan själv.. :-)
Jag satt vid datan en stund sen så kollade jag lite tv innan de var dags att ta cykeln till jobbet..

Lika chockad varenda gång jag ser på Städtanterna på Tv4, såå vidrigt äckligt alltså..
Hur kan man leva så smutsigt.. Blääää...

Precis när jag skulle cykla till jobbet så hörde jag prassel i mammas garderob... KallePonken... Varför sitter du i tvätt-korgen nu då... bara att jaga pippin .. Ne... de gick ganska lätt o få tag på han, mest ja som e lite rädd.. Han e ju världens goaste egentligen.. O om mamma ska flytta så flyttar pippin hem till oss.. Då ska han vingklippas..
Allafall tog det ju extra tid så jag fick cykla snabbt till jobbet i motvind, inte helt enkelt..
Men ja blev bra 3 minuter sen..


Nu ska jag lägga in lite bilder på Goste Noel nyklippt... 












  lina  

han är så go så :) Hela familjen Engman (eller bara delar av den) är alltid välkomna hem till oss :)

Datum: 2009-04-09 / Tid: 07:05:25
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?