Torsdá

Ännu en underbar dag, vi ligger på soffan o slappar ännu, men snart ska Noel sova o jag ska sätta igång me tvätten.. Sen när Noel vilat ska vi ut, o vara ute hela dagen, kanske kan man få lite färg, vore inte dumt..

Hittade kameran i Gabriels kavaj, typiskt karlar alltså... Men nu ska jag bara ladda batteriet i den andra kameran o så kommer det bilder från i måndags åxå då familjen Engman var här hos oss, har riktigt fina kort på Axel där...

Igår orkade jag verkligen inte blogga, vi var ganska sena hem åxå... När Gabriel kom hem igår åkte vi till China Sea o åt hos Annika, barnen uppförde sig super o det var mysigt att gå på restaurang, tack vare Annikas leksakslåda som roade barnen... Till dessert åt vi friterad banan o glass, såååå gott...
Efter det åkte vi en runda, kollade in Norpan o Elas nya färg på huset o tjatade med dom lite.. Ska grilla me dom imorrn kväll..  O så kommer Fredrik hem efter massa veckor på sjön...
Sen åkte vi hem o la barnen o sen strax därefter hoppade vi åxå i säng, tog inte många sekunder innan jag slocknade..

Gabriel e i Ystad idag igen.. Han kommer i eftermiddag o då blir det säkert lite grillning... Vi ska allafall så våra frön jag o Melwin... Har köpt tomatfrön och smultron. Ska bli kul o se hur långt man kan driva upp dom, smultronen var fleråriga..

Imorrn ska vi om vädret tllåter till FUN CITY o busa med barnen tillsammans med Lina, Andreas,Saga o Wille...
kan bli riktigt mysigt om det e ok väder o om det inte e knökat me folk..

Jag o barnen ska faktiskt ta en fika senare på Solbacken, har aldrig vart där men det kan va mysigt o testa..
Får se om mamma kanske kommer hit åxå..

Hoppas denna dagen blir mysig o att barnen e på fortsatt gott humör trots värmen...

Återkommer senare då med mer bilder.....

ha en fin da i denna sommarhetta....







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?