TRÖÖÖTT....

Jag hatar att ligga här o känna att jag inte har någon ork, klockan går o går.. Noel sover o Melwin e ute o jag ligger på soffan, haft en ganska så jobbig natt, vet inte om jag börjat drömma mkt eller vad det e.. Inatt var jag tvngen att vanka upp ur sängen o ta 2 st Panocod kl 03... Aja ja aj mitt huvud sprängdes o det känndes som att ena halvan av ryggen var borta..
Faktiskt så somnade jag efter tabletterna men vaknade dessvärr efter ett tag då med världens svettningar... Ohhh låt mig bara sova.. Jag har glömt hur det e.. Det kanske e dags för mig att inse nu att jag e på väg in i slutfasen på graviditeten, då e det så här.. Det kommer troligen bara bli fler o fler sömnlösa nätter och svettningar, huvudvärk o ryggont.. De e bara att tänka frammåt..
Behöver positiv energi...

Igår läste jag på Helenas blogg att hon skulle vaxa benen på harmonikällan.. www.harmonikallan.com
 O så kom jag på det e ju perfekt nu när man knappt kommer kunna böja sig.. Vaxa benen, så slipper man tänka på det sen.. Dessutom hade dom 50% under hela April, kanske ska satsa på bikinilinjen åxå.. AJJJJJJJJJ de lär göra svinigt ont.. Sen vet jag ju inte hur länge det håller men de brukar väl vara 1 månad..
sen såg jag att dom hade massa andra behandlingar o cullulitredocering- ohhh lätt att jag ska skaffa ett 10 kort sen när bebis e en 6 månader o jag ÄNTLIGEN kan börja tänka på min kropp igen... Jag har faktiskt inte jättemycket o klaga på, jag har inte drabbats av några värre bristningar (inte ännu allafall ) , åderbrock mm mm så jag kanske ska vara glad.. Men dom jäkla celluliterna dom slipper jag inte, det e min graviditetsbörda..
Efter Melwin fick jag inga men med graviditeten me Noel då.. ploppade dom fram-känndes det som..
TÄNK.... jag ska inte vara gravid igen, min kropp kan ha ett liv framför sig... Jag kan få ordning på mig själv igen.. JOOOOOO barnen e värda allt... Dom e värda en plufsmage o cellulitben men kan man göra nåt åt det efteråt så WHY NOT...
De e ju faktiskt så att på 4½ år e jag inne på min 3.dje graviditet...

Ne dags att skala potatis o morötter till kvällens måltid- Fläsk med löksås... Mummmms


  Helena  

En vaxning varar i ca fyra veckor innan man behöver göra om det. Det som också är bra är att håren glesnar så efter ett tag kan man göra det mer sällan.

Datum: 2009-04-16 / Tid: 10:40:41
URL/Blogg: http://heahelena.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?