Äntligen ledig...

E jag snart.... Så himla skönt... Strålande sol ute o nu ska jag hem o sova, ska bli väldigt skönt..
Inget bloggande inatt, har inte haft så mkt att skriva om, ingen kamera o inga roliga bilder att lägga in heller...
Så därför har jag helt struntat i det...

Igår sov jag till 13.30 efter det var jag seg... Noel somnade o jag gjorde mig iordning.... Väckte Noel å så åkte vi hemifrån mamma vid 15.30 då åkte vi till Röda Korset- Bikupan? Där hittade jg 2 jättestora vita lampfötter, superfina för 50 kr styck... Dom var mina så fort jag såg dem... Nu ska jag bara hitta skärmar till dom åxå...
Sen ringde Gabriel o vi möttes hemma hos mamma... Tog en fika, sen åkte dom hem, Gabriel skulle grilla me nårra kompisar hemma hos oss...
Jag o mamma åkte iväg igen till Grönsakslandet o Blomsterlandet..
Fyyyyyy vad dyra "hängjordgubbar" var 199 kr styck... Inga såna hos oss i år allafall... Kollade på en massa blommor och jag fick en massa ideer till verandan...

Sen åkte vi till China Sea o åt mat, bara jag o mamma.... Vi hade kul, kollade tidningar, åt god mat o tjöta en massa, underligt folk på restaurngen, så de blev lite fnitter... Anki jobbde såklart... Fick ner en banan efter maten åxå ;-)
Efter all mat var jag proppmätt..... har vart det hel nátten sen...

O nu om ca 20 minuter ska jag cykla hem, ta en kopp kaffe o sen sova gott....

Ikväll lovar jag bilder... hoppas att jag kan lova det.. Jag o Gabriel har bestämt oss för en myskväll... Blir säkert stora täcket i soffan, chips o en bra film... Sååååå skönt..


Ha en bra fredá alla...


  lina  

saknar dig :) Träffas snart?

Datum: 2009-05-16 / Tid: 21:18:33
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?