Fredá...

O solen skiner... Perfekt... Hoppas bara att vinden kan lägga sig åxå.. Hade vart kul o komma ut lite mer idag. Inte för att vi har så mkt att göra ute, inte en enda pinal kval o ingen stol att sitta på..
Noel vaknade vid 6.3o o Melwin kom nu 8.3o.. Nu e de frukost som gäller sen ska vi packa ner en massa mer saker.. Tar det aldrig slut? Ikväll ska det köras grejer till huset. O på söndag flyttar vi in, 2 nätter kvar här nu, sååå skönt..
Jag hoppas att barnens rum kommer att vara klara till helgen så att dom kan flytta in där.. Jag ska jobba 3 nätter på rad nu från tisdag, så massa tid faller bort.. Sen e jag ledig igen o jobbar 1 natt men nästa helg ska vi åka till Strömstad o campa... ha ha ha familjen Engman på campingsemester...

Igår var vi på Gekås.... fyndade en hel del, hittade inte så mkt som jag trodde till huset men bättre lycka nästa gång.. Dom har faktiskt blivit lite smådyra med vissa saker.. O massa saker e billigare på typ Ö&B typ tvättmedel mm.. 

Ja ja jag hittade varsitt par PUMA-Skor till barnen o lite kläder till mig, perfekt att växa i.. Ska magen bli större nu... Ohhh hemsk tanke.. 
Hittade inte mkt på babyavdelningen heller, bara en fin filt.. 
Men massa annat tjafs som grejer till köket o hygienprylar..

Har inte så mkt att skriva om, men lite bilder ska jag lägga in.. har vart dålig på det nu det sissta...

Systuga hemma hos mamma....



Dålig bild men noel fick åka sopbilen inne på torget...



Lite läskigt var det o när han fick syn på mig storskrek han... Efteråt var det såklart jättehäftigt o Noel sa Wow,wow,wow hela tiden... ha ha ha ha ha ha.. nu vill han se bilderna hela tiden...



Melwin har tofs i håret... Väldigt skönt tycker han...



Kul tandborstning...



Titta mina fina tänder....



Inte utan min mössa....




hade inte många nya bilder... ska försöka vara bättre med kameran.. Melwin vill inte att man tar kort på han så ofta. Undra om de e mitt fel... :-)

Nu vill Noel ha välling o sova, så de ska han få.. Melwin o jag ska äta o sen vill Melwin gå ut o cykla o leka med sin nya vattenpistol..


Ha en fin fredá...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?