Klart...


Idag har Gabriel vart inne och beställt vagnen, dom hade en grå ouppackad på lager så vi hade tur o få en ny, dom ville inte gå ner i pris heller bara typ 300 kr, o de e ju ingenting... Man köper inte en visningsvagn för i stort sett samma pris som en ny.. Aldrig...
Skönt att de e klart nu finns vagnen där o väntar på att bebisen vill komma snart...  Eller i Juli, de e ju ganska snart ändå.. Vi har samma färg på liggkorgen, tyckte det var finast... Sen sägs det att just den grå färgen e slitstark, o de hoppas jag.. Ju mindre färgämnen desto bättre kvalite på tyget visst... 



Har åxå lagt undan 2 st vita TROLL-Spjälisar...  Kul o ha samma till barnen. dom ska vi hämta när Noels rum e klart... Nästa vecka nån gång...

Close this page

En helt vanlig vit spjälis... Kommer bli fiiint.. 

Ska åxå fixa namn på sängarna, jag har en IDÉ... Tror det kommer bli bra, men jag vet inte....

TÄNK... all denna längtan efter flytten e snart över... nu hoppas vi på att få nyklarna i helgen :-)
Jag vill ingen annat än härifrån just nu... Jag vill börja fixa o dona.. Att göra barnens rum ska bli såå mysigt o dom kommer bli sååå fina...
ett väldans tjat om detta nu, men de e de enda som e i mitt huvud nu... FLYTTEN...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?