Söndá

Idag var det min tur att gå upp med lillprinsen... Men det var Ok, han vaknade kl 08 idag så jag var ganska pigg ändå..
Melwin sover ännu, gabriel sa att han hade haft växtvärk inatt och fått medicin o massage, det har jag inte hört, när jag sover e det inte mkt som kan väcka mig..

Det ser ut att bli en riktigt fin dag idag...  Vi som ska fixa en massa saker kan behöva lite sol åxå..
Idag ska vi allafall åka till färghuset, (allt var stängt igår) köpa färg o grejjer så vi har det klart...
Sen ska vi packa lite till o köra till huset..

Igår fick vi även lagt undan 2 vita spjälisar på baby-huset.. Dom hade ett erbjudande där denna helgen..
Annars fick vi inte mkt gjort i stan... Allt stängde ju typ kl 14... Så vi var föör sena.. För att jag sov så länge.. Men vi åt mjukglass nere i hamnkiosken, o handlade på Willys, sen åkte vi hem till mamma o träffade hennes bror o frun...
Kul o se dom, mamma o han var lika, allt utan näsan... O han tyckte jag var lik hans dotter.. Ha ha ja där ser man..

Vi var inte där jättelänge, vi skulle ju hem o åka till Mikael o Ela o grilla...  Så eftersom halva dagen redan var borta eftersom jag sov... så fick vi lite brottom, hem snabbt, satte på potatisen, gjorde sallad o marinerade kött, packade barnens saker o sen åkte vi iväg.. Dit kom Johan, Helena och Freddan åxå..
 
Barnen lekte, de e så kul för dom leker mer o mer nu, Leo o Noel pratade konstigt språk med varann.... Så vi åt gott, tjatade en massa o satt där till ca 00-oo tiden... Sen åkte vi hem igen.. Vi la barnen i deras sängar o sen la vi oss åxå men kollade lite webb-tv, Gabriel somnade direkt..

En skön dag...

Däremot fick vi inte gjort så mkt,, så idag ska vi göra en massa istället..
Men det känns alltid bra när det e gjort..  Idag hoppas jag även på lite solbränna, e ju förskräckligt blek alltså...
De e väl bara att ta fram flyttkartongerna o börja...

Tänk... 1 vecka kvar tills vi flyttar... Underbart....

Igår hade jag med mig kameran, men när jag skulle börja klicka så......... inget minneskort..... faaaaaaaaaaaaan...
Så inga bilder till bloggen nu heller :-(

Ha de bra i solen idá....




  lina  

nej det är såå jävla tråkigt!!! I skötväskan låg den. Vill jätte gärna träffas helt ledig på onsdag, sen har väl du ljusparty på kvällen med? Jag ringer, kram kram

Datum: 2009-05-24 / Tid: 10:06:56
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?