Sova...

Ska jag snart... så gott det ska bli...
Nu e det mulet, kl 05 vart det jättefint ute, men molnen kommer o blir fler o fler... hoppas inte det blir regn, har bara mammas flecejacka på mig just nu...

Natten har gått bra, kollat mkt på nätet, man kan
 fynda en hel del om  man letar sig till reorna.. Personligen vill jag helst "känna" på kläder jag köper, för tt se på ett ungefär om kvaliten e bra, men jag kanske sk ge det en chans, beställa hem lite plagg o hoppas på det bästa, annrs får man ju bara skicka tillbaka det..
Tror allafall att jag ska ge Ellos en chans.. Dom har fina bebiskläder... Ohhh vad jag älskar vita bebiskläder, Det e så fint på nyfödda tycker jag, eftersom min pojkar har vart mörka som bebisar så har jag haft mkt vitt på dom.. superfint...

Sitter nu kollar nyhetsmorgon men nu e det dags för mig att plocka ner datan o cykla hem...

Hoppas Gabriel haar med sig kameran så att jag kan lägga in bilder ikväll.. Har en hel del nya nu... Även ´på magen, som blir större o större.... Har vart lite dålig på ´å ta bilder denna gången men nu ska jag försöka ta varje vecka...

Hade egentligen inte mkt o skriva om, men det e ett bra tidsfördriv... Ha en bra dag alla....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?