Tisdá

O natten har vart hemsk, vaknat flera gånger o sovit allmänt dåligt.. Kan inte direkt säga att jag e utvilad, e  trött som attans o för det har man nästan lite dåligt samvete.. Bara för att det inte finns någon ork..
Men jag ska försöka rycka upp mig o hitta på nåt med barnen..
Noel sover igen, han har åxå sovit dåligt o var redan supertrött.. De var bara att lägga han, tror nog han sover ett tag nu så när han vaknar igen får man väl gå ut i det fina vädret..

Melwin äter sin frukost o kollar bolibompa..
Senare ska jag ta o försöka packa lite åxå, nu vet man knappt vart man ska börja.. Men eftersom vi flyttar snart så e det ganska mkt som kan tas ner i lådor..

Igår var en lugn dag, jag sov till kl 14 o efter det gjorde jag mig iordning, vi tog en sväng me bilen o så handlade vi lite..
Klockan var redan 17 när Gabriel o melwin kom så vi bestämde oss för att äta i stan, de blev köttbullar, potatis o sås.. Direkt efter maten packade vi ihop oss o åkte hem..
När vi kom hem så badade o duschade barnen sen la vi Noel, Melwin fick vara vaken men somnade snabbt på soffan o jag med, tor klockan var typ 20.30 när ja slocknade.. Vaknade sen 23.30 o gick upp till sängen..

Nu ska jag jobba imorrn igen, har 2 nätter framför mig.. detta e den jobbiga veckan jag har på 6 veckor..
Pratade med min chef igår och Midsommarafton e inte löst ännu, jag som skrev upp att jag ville ha semester redan i februari, blev nästan lite sur, eftersom jag sagt till i sån förtid, men jag måste jobba om jag inte får in någon..
Så i värsta fall får jag ta taxi in till jobbet hemifrån kl 20 på midsommar o jobba.
men jag har allafall fått fira med barnen lite..
En enda semestedag har jag bett om och troligen kan jag inte få den... dålig stil...

Ja ja, sen e jag ledig länge.... Men jag sa att jag var intresserad av att börja igen så fort jag kunde, alafall på nån helg.. O det skulle jag få.. :-)
Det e ju superbra om jag kan ta kanske 2 helger i månaden..
O så fick jag även veta att jag var välkommen tillbaka efter mammaledigheten, för att dom var nöjda med mig o det e ju alltid kul o höra, åxå att man har ett jobb kvar, brukar annars vara lite osäkert..
Så vi kom överens om att efter jag ammat klart ca 6 månader... så ska jag lägga in önskemål på nattpass..

Ne.. fy vad ska mna göra för att bli pigg, ska börja med att ta en värktablett, har ont idag....
Efter det ska jag ligga på soffan en liten stund till o sen får man väl ta sig en dusch...

Ha en bra dag alla...
  Anonym  

Hej snälla du maila mig. Viktigt!





[email protected]

Datum: 2009-05-12 / Tid: 10:58:44
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?