Ida e de redan onsdá..

Och tiden går för fort, nu åker mamma o Oliver igen om redan 4 dagar.. Inte kul.. Men så e de ju när de e över 70 mil emellan...
Måste ändå säga att barnen e duktiga, dom leker o busar men det e inte mkt tjiv. (inte ännu)
Dagarna rullar på o helt plötsligt blir det kväll. man hinner inte med mycket.

Igår åkte vi till stan allihop och gick o fikade på herbert´s, sen trotsade vi barnens viljor och gick på gallerian.. Men vi mutade dom, ha ha ha ha.. Vi sa att e man duktig i affärerna mamma o mormor vill gå i så får man titta i leksaksaffären sen och det gick, för de var ju klart att dom ville kolla där.. :-)
Noel sov mest hela tiden och det var väl därför det gick så himla bra. Kl 16.3o kom Gabriel o hämtade alla stora barn o ja o mamma o Tim handlade på Willys..

Sen var det hem, in me barnen i duschen sen middag o sen fika sen läggdags...
Och Noel e inte den lättaste att lägga nu för tiden han går nämligen ur sin spjälis så nu igår la vi tillbaka honom typ 30 gånger... SÅÅ JOBBIGT.. varför skulle han lära sig det nu..
Får allt bli en tripp till Ikea o köpa en juniorsäng.. Läsa saga o natta honom så han förhoppningsvis stannar där sen.

Jonas kom åxå igår, tjötade o drack lite kaffe...

Idag ska det beställas tårtor till dopet, vet ännu inte hur många vi blir vissa har inte svarat o vissa har säkert glömt.. Men jag beställer tårtorna idag ändå...

Ja annars händer det inte mkt vi håller på med alla barn hela dagarna... Mamma hjälper mig o har snart tvättat ALL min tvätt.. Det e underbart... Min tvättstuga e snart tom och jag har inte gjort någonting.. :-)
Igår fick vi även målat klart här hemma... Så fint det blev... Ikväll ska alla lister upp och sen e det KLART, jag ska möblera om o sätta upp tavlor kommer bli kanon..

Ja ne... nu e de dax att göra sig iordning packa väskan o sen ska vi dra iväg till Gekås.. Jag ska inte ha så mkt men mamma ska.. Hon tycker de e jäkligt dyrt i Norge..

Ha en fin onsda alla...

  jaqueline  

hej... vet ju inte ifall vi har svarat eller itne till dopet, vi kommer självklart!

Datum: 2009-11-11 / Tid: 12:54:39
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?