ÖNSKELISTA IGEN...

När jag ändå e i farten så kan jag här lämna en önskelista för Tim, det e många som undrar vad han önskar sig i dop-present. Och här kan jag ge er några förslag...

Kalas-smycken, tycker dom e jättefina...  tex. detta med bilen 295 kr..

kalas halsband

ALLA saker från Kids Concept ÄLSKAR jag och vill gärna inreda barnens rum med dessa saker..
Speciellt dom med bilar på såå fina... Finns på Define och på Cervera.. Samma pris på båda ställen.

Klicka för att förstora bilden  Krok 59 kr

Klicka för att förstora bilden Bokstöd 129 kr


Boklist Bil Boklist- bil 259 kr



Krokar bilarKrokar 129 kr


Sparbössa bil Sparbössa- bil 159 kr

Dessa finns även som servis, tavlor och mkt annat.. Jättefina..

Lyckopenningen i silver. 20 mm 249 kr

Lyckopenning nickeltestat silver 20 mm

Finns så himla mkt, på cerveras barnavdelning finns mängder me fint, i olika prisklasser allt från förvaringslådor till bestick.. Sia:s grejer e åxå Väldigt omtyckta..

Så nu hoppas jag att jag hjälpt vissa med dessa tips... ;-))


(mkt med bilar ser jag nu) ha ha ha...








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?