jäkla väder....

VI SKA JU TILL LISEBERG IMORGON.....

Om det blåser såhär så får vi nog ta o stanna hemma, åkattraktionerna kan väl ändå inte vara öppna i storm....

Dagen här har vart lugn.. Vi har vart hemma hela förmiddagen barnen o jag o efter lunch åkte vi till staden, vi handlade en kofta till mig o 2 bodysar till Tim..
Efter det handlade jag mat på Willys.. O sen lyxade vi till det med pizza o kebab från Pinoccio..
Våran kväll har åxå vart lugn, jag bakade en kladdkaka o vi har myst framför Tvn hela kvällen..

Imorrn bär det av till Liseberg (hoppas o tror vi) vi har lånat en 7-sits bil som vi åker upp alla i, sen kommer Jonas o Helena senare... Helena var så snäll o tar tåget upp o kör bilen hem igen sen..
Så nu ska vi lägga oss... Men egentligen e ja inte alls trött, blir att läsa lite tror jag...

Gonatt....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?