redan torsdag..

nu ska jag skärpa mig me bloggen... känns som jag e såå dålig på att skriva nu för tiden..
kameran har krånglat åxå, minneskortet strular o nu sisst så hade det spärrats, tror barnen vart där o pillat utan lov..
Ja ja...

I tisdags var vi på Kungsmässan. Jag Andrea o bebisarna.. Andrea hämtade oss vid 9.3o på morgonen, vi körde först in Noel till Annika o Johan i stan, sen drog vi iväg... Vi var väl framme vid ca 11-tiden, packade ut o monterade ihop vagnarna o gick in, dags för bebisarna att äta så vi satte oss o åt lunch, de blev Pasta Carbonara.. Gott.. O som de e me bebisar så fick vi gjort både det ena o det andra under lunchen.. ha ha ha..
Sen gick vi o kollade lite butiker o efter en stund var det dags för mat igen.. Då satte vi oss på Espresso House och tog en grillad Ost o Skinka-macka o kaffe, gott, vi nöjda o bebisarna nöjda.. Gick en rund till.. Shoppade inte så mkt alls, det blev 1 kofta, 2 leggings o hårspännen till mig, sen blev det en PO.P -dress och ett PO.P set till Tim.. MKT NÖJD..
Klockan gick o snart var den 18.3o oj oj... Satte oss en sissta gång för att ge bebisarna mat, o ja tog en hamburgare o pommes, gott me mat i magen igen..
Klockn blev över 19 o vi var säkert dom sissta som lämnade Kungsmässan :-)
En heldag... Sen körde vi hemmåt, MEN så körde vi på fel avfart till motorvägen så vi fick en liten extra tur me bilen, mot Göteborg, ha ha ha.. Klockan 20.3o var jag hemma.. Trött var man i hela kroppen..

Igår så städade jag på förmiddagen, Annika o Johan kom hit me Noel, som man saknar dom när dom e borta, men de va ju skönt åxå.. Noel hade fått en Roary-bil..

Jag e stjärnan nr:1, när jag blir stor ska jag bli en riktig racerbil, full fräs, full fräs framåt.... om och om och om igen... 

Noel e glad, han o sin Rory...

Senare kom Andrea, Ebba o Filippa, eftersom Gabriel var i Oslo skulle vi ha tjejkväll..
Vi satte igång me maten, kycklingfilé klyftpotatis och sås + grönsaker...  Vi käkade gott o barnen härjade runt, var även ute en stund o lekte..
Vid 19.3o var det läggdags för barnen... Phu.. Jonas hämtade Filippa o lugnet la sig när barnen somnat gott..
Vi gjorde dipp m morötter o gurka o chips,  mumms satte på kaffe o la oss på var sin soffa o glodde först Idol sen Mama Mia.. Jättebra film ju.. Rolig me..

Vid 23- åkte dom hem efter en trevlig kväll.. :-) Tack för ni höll mig sällskap igår...

Ja satt uppe en stund o koll tv sen la jg mig vid 12..

Ida vaknade vi runt 9.. Skönt me lite sovmorgon..
Sitter här o gör inget än så länge, får se vad som händer idag...
Ska allafall försöka blogga lite mer me bilder senare..

ha en fin da alla..








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?