Stackars älskade prins...

Våran Noel e sjuk.. Han har feber, han har ont, och han gnäller, han luktar illa i munnen, blåsor i hela munnen och sprickor på tungan... Han kan inte äta, han kan inte suga på sin ÄLSKADE napp och han kan INTE sova...
Efter att ha pratat med sjukvårdsupplysningen 2 ggr och inte fått något vettigt tips, åkte nu Gabriel in med honom till Akuten. han har inte sovit på 1 dygn nästan, han skriker och sparkar i sin säng o vrider o håller på, STACKARS UNGE...
Det gör ont i hjärtat, samtidigt som det e frustrerande att höra på konstant skrik..
MEN vi vet ju att han mår skit... Han brukar aldrig vara sån här, inte ens när han e sjuk annars, undra vad det kan vara.. Inte bara höstblåsor som dom påstod på sjukvårdsupplysningen, Melwin har haft höstblåsor en gång och han var inte alls lika dålig, knappt några besvär alls..

Ja ja nu har det gått ett bra tag jag har pratat med Andreá en timma nästan.. Och Gabriel går fortfarande inte att nå på mobilen, ännu mer nervös, vad e det med vår lille kille??

Jag ska sitta här nu o vänta på att mobilen ska ringa så jag kanske kan ta det lugnt o somna snart..


Idag har vi inte gjort så mkt som ni säkert förstår, vi har bara vart snabbt i stan o hyrt filmer och handlat lite, vi åt jättegod kvällsmat med färska frallor o gott pålägg..
Jovisst, vi har bröllopsdag o skulle egentligen ätit gott, druckit lite vin o myst, MEN barnens välmående går före allt, den där goa middagen och vinet kan vi ta en annan dag, då barnen e friska o allt e frid o fröjd igen....

Hoppas min prins o man kommer hem snart, fyy vad jag hatar att sitta här o inget veta...

  Charlotte  

Stackars liten! Hoppas dom har kommit hem nu och Noel (och ni) har fått sova lite.

Datum: 2009-09-07 / Tid: 07:40:35
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?