TISDAG...

Ja o vilket väder.... Kanske man tillochmed kan vara ute igen... Igår var verkligen hemskt..
Idag har jag massa energi i kroppen känner jag, det var ett bra tag sen, men jag ska äntligen få sorterat i vårt sovrum, det e grejjer instoppade överallt...
datorn ska åxå komma på plats i en garderob och så ska melwin få ett dataspel och få sitta där då och då i lugn och ro och bara vara för sig själv lite, tror det kan vara nyttigt..

Igår kom Ela o hämtade Melwin för att underlätta för mig när jag skulle till stan med alla barn.. TUSEN TACK ÄN EN GÅNG ELA... Tyvärr var han lite fööör kissenödig föör många gånger..
På BVC gick det bra Tim har gått upp bra, han väger nu 5670g och är 60 cm lång, STORA killen juh..
efter BVC mötte vi upp Ela, Leo och Melwin på herbert´s, vi fikade lite och barnen lekte o spelade Tv-spel.. Det e bara där melwin spelar Tv-spel än så länge, men han ska f ett i julklapp med Mariocart till.. Tänk vilken lycka... MEN det blir inte att kunna sitta framför Tvn och spela hela dagarna, nej nej nej här kommer det att vara tider på Tv-spelet..

Efter fikan igår handlade jag på Willy´s och sen köpte vi med oss supergod kinamat hem... Annika jobbade och vi bestämde att idag ska vi äta middag tillsammans, fläsk o Löksås, min o Annikas gemensamma favvo...
fyy va jag kommer sakna dig Anki....

Kvällen var åxå lugn, fixade lite, tvättade o kollade Tv... Sen störde jag Gabriel när han skulle sova, och han har inte pratat lite i sömnen inatt inte, harregud undra vad människan drömt om...
Jag har vart pigg även inatt, Vad e de me mig??  Så jag har haft skrattanfall för mig själv inne i sovrummet över Gabriels konstiga kommentarer..
ha ha ha faaan va kul...
tim han sov gott, men när jag väl var supertrött sen vid 04-tiden då skulle han vara vaken o jollra.. MEN det var så mysigt så då låg ja dr o gullade med honom, min lilla stjärna...
Han e sååå fin så jag kan inte sluta titta på honom, helt perfekt bebis...
O vad man älskar, ibland under graviditeten undrade jag hur ska kärleken räcka till ett barn till?? INGA PROBLEM, jag kokar över av kärlek till mina underbara små prinsar, dom har var och en sin egna sköna personlighet.. men ibland e dom jobbiga, men kärlek det finns alltid...

Ne dax att sätta fart i stugan kanske...


JO... Jag har fått tid för dopet... Den 15 November i TORPA kyrka såklart...
Synd att det inte fanns tidigare tider men detta får gå bra, inbjudningar kommer så småningom på posten...

Tim Eric Engman 2009-11-15

Hoppas på en roligare präst, annars kommer jag överväga att byta dag.. Den förra var hemsk om jag ska vara helt ärlig.. Melwins präst var underbar, men den förra som jag inte vet namnet på var så tråkig, ingen humor inget kul alls...

Ha en fin dag alla... Det ska jag, för ja e på toppenhumör...


Tim igår 6 veckor, i finaste kläderna från Farmor o Rune





Tim e en riktig sovapåmagen bebis, fotot togs igårkväll...



                    





  Jaqueline  

Hehe, Jag fyller år när han ska döpas=)

Liam döptes ju också i den kyrkan och det var den seeeegaste prästen någonsin! =)

Folk pratar fortfarande om det dopet, sveriges tråååkigaste var det! =)

Men kyrkan är ju underbar! =)

Datum: 2009-09-01 / Tid: 11:41:35
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?