då va de fredag igen...

Vart tar all tiden vägen.. Dagarna bara försvinner, snart ska ALLA mina barn in på dagis.. i mitten på augusti e det dags.. Har nästan lite ångest men det ska nog gå bra..

Om 9 dagar blir Tim 1 år och nu börjar jag få frågor om vad han önskar sig, så jag ska fixa ett inlägg med det.. :-)

Här har vi som vanligt fullt upp, här e inga ligna dagar nu för tiden vi håller på hela tiden känns det som.. Gabriel opererade ju ögonen i Tisdags och igår skulle vi vara i Göteborg kl 14.3o för att ta ut bandage-linsen. Innan dess lämnade jag o mamma Melwin på dagis o efter det åkte vi till stan, bara vi och Noel..Tog en fika på Herbert´s o gick en sväng på stan. Hittade lite kläder till Melwin, 2 t-shirt´s med coola tryck och ett par jeansshorts o ett linne. Hittade även en tröja till mannen på Jack&Jones..
Letade efter en massa kläder till Melwin men hittade inget, vi är i behov av kläder nu till honom men det var såå utplockat..
13.15 hämtade vi Gabriel o Tim hemma o körde mot Göteborg.. Det gick bra för mamma att virra sig omkring där, vi körde inte fel en enda gång..

När vi kom fram så satte vi oss på ett fik med barnen o Gabriel gick upp på kliniken. Jag åt en jättegod kycklingsallad o Noel ville bara ha glass..

Sen var Gabriel klar efter bara 20 minuter så vi satte oss ganska snabbt i bilen o körde hem för att hämta Melwin på dagis..
Väl hemma tog jag tag i vårt sovrum som verkligen var STÖKIGT, höll på i 2 timmar där inne.. Eftersom Gabriel har legat där inne med alla persienner nere nu flera dagar så har det även blivit att man bara lagt in tvätten i högar och inte sorterat in så allt det fixade jag igår..

På posten igår kom Tims nya kläder jag beställt. Ett par Tommy Hilfiger Jeans, som e från morbror och en Piké från samma märke, den e från oss. JÄTTECOOLA kläder var det och jeansen kommer han kunna ha länge.. säkert i ett år från nu..
Han ska ha dessa på sig på fotograferingen :-)

Idag ska vi nog gå o plocka blåbär igen.. Behöver en hel del, vi ska göra sylt.. Föresten så tror jag att jag lyckats med min flädersaft, den ska stå i kylen tills imorgon sen ska den silas och hällas upp på glasflaskor.. Ska bli spännande o smaka, har aldrig gjort saft, men det var både roligt och lätt så jag ska försöka mig på sylt åxå..

Ne jag ska lägga in lite bilder tänkte jag o sen kommer fler inlägg hoppas jag.. Jag har en del o lägga in, en del filmklipp med.. :-)



På staden häromdagen...




Kraaam...



Melwin posar..



I blåbärsskogen..





Bären..



Tim sover på pappan.





  Karolina  

Hej



Insåg att jag inte varit inne och läst på jätte länge. Det har varit fullt upp sedan vi kom från Borås.På samma båt som vi åkte hem så åkte Jesåersa gamla kompis från Jänköping med familj. Så de har bott hos oss nu o en vecka. Verkligen jätte kul men man blir ändå helt slut. Svårt när man själv fortfarande är mitt i vardagen medan de har semester. ´Men nu är det lungt och skönt i huset igen, nästan lite tomt.

Men om lite mer än en vecka kommer Jespers kusiner till Stugan. Ska bli jätte kul. OCh så läte det som att ni kommer snart med. Ska bli roligt att se er alla.



Just det, vad fina kort du lyckats få på Maja och Axel. Blev så glad när hjag såg dom.



Massor av kramar till er alla.

Datum: 2010-07-09 / Tid: 08:43:49
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?