Tim 1 år 20/7- 2010

Ja, flera har frågat så jag ska fatta mig kort.. Önskelistan kommer här nedan..

VI KOMMER BARA ATT HA 1 KALAS FÖR TIM I ÅR, INGET BARNKALAS EXTRA ELLER SÅ, SÅ OM NI VILL OCH KAN SÅ FÅR NI GÄRNA KOMMA HIT DEN 24-JULI -  VI KOMMER HA LITE KALAS HELA DAGEN, SÅ FRÅN KL 12 OCH FRAMMÅT SKA VI FIRA FELICIA OCH TIM PÅ DERAS 2 OCH 1 ÅRSDAG.

Tims önskelista som många frågat om..

1. Han behöver inga leksaker, han har mängder från sina storebröder, men om man ändå tycker det är roligt att köpa någon leksak så är mitt förslag något från Brio, det är hållbara leksaker och roliga att spara vidare sen, dom hänger med från nu och säkert till deras egna barn i framtiden.





2. Kläder, i alla dess slag är alltid bra.. Tim har nu storlek 86 och det är lite för stort ännu så 92 kommer han nog inte kunna ha nu på 1 år om han e lik Melwin o Noel har han 86 i ett helt år från nu..


Ja det var det hela.. Detta är väl vad jag kan hitta på. MEN självklart är det roligt om man kommer på något annat..  Ni får köpa precis vad ni vill...
DET ÄR BARA KUL ATT NI KOMMER :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?