Lugnet efter stormen...

Jaha, nu sitter man här IGEN och skriver att nu ska ja ta o börja skriva på allvar, vet inte hur många ggr ja skrivit det nu...  Men nu menar jag det, Jag har verkligen haft fullt upp med dopplaneringen, sen har det vart besök fårn svärmor, väldigt trevligt, tråkigt att tiden gick så fort, nu e hon låångt borta igen..
Nu e dopet överstökat och måste säga att det var väldigt trevligt, allt gick som planerat, maten var god, och det blev mkt över, tårtorna var jätte jättefina, precis så som ja ville ha dem.. Stort tack till ICA Kvantum Varberg. Noel var som en ängel hela dagen, han bara log och skrattade åt allt... Melwin var duktig han med, bortsett från vissa stunder i kyrkan, då han sa högt o tydligt att JAG VILL INTE VARA HÄR DE E SÅ TRÅKIGT... Sen lekte han att kyrkbänkarna var motorbana, prästen såg lite sammanbiten ut. Men han e 3 år och jag kan faktiskt förstå att det är jobbigt o sitta stilla i en kyrka i 1 timme, sen ska han dessutom vara tyst åxå.
Det e allafall äver och jag är Glad att allt gick bra... Ja kan tänka mig hur jag kommer vara inför vårt bröllop, helt hysteriskt jättenervös...

Nu e man tillbaka till vardagen och idag ska ja försöka städa här... Imorrn blir det Kungsbacka, ska handla lite kläder till Noel..

Nu ska vi hitta fina kort på Noel i dopklänning så man kan skicka ut tackkort... Det ska bli kul det...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?