Halmstad idag!!

Äntligen ska jag åka o hämta min drömklänning, snart ger vi oss av, mamma, Noel o ja... Mamma ska kolla samtidigt om hon hittar någon klänning till sig själv.. melwin e på dagis idag hela dagen, sen imorgon ska han vara ledig och gå korta dagar på torsda o fredag, undra vad man ska hitta på i helgen... Den blir nog lugn, kanske lite grillning el nåt på fredag.. Har inte träffat ela Norpan o lille Leo på lääänge nu, det e nog snart dax för en fika där... O kolla in vad de gjort för fint me huset..

igår hittade jag en ny runda, gick in mot skogen istället och hittade en perfekt lång grusväg med mkt backar, perfekt träning för mig var helt genomsvett när jag kom tillbaka, men så nyttig man känner sig...
Det e kul o motionera, så mkt man hinner tänka på.. gå igenom sina känslor och tankar i tysthet, det e en timme som jag verkligen njuter av, ¨Noel e med mig ute men han e så tyst och nöjd i vagnen..

Sen på kvällen pärlade vi på brickor sen strykte vi på dem och Melwin tyckte det var såå fint.. Kul o pyssla lite, kanske var det jag som hade roligast..

Ikväll blir det ett långt samtal med våra toastmaters.. (ja vi har två) + att vi troligen hittat ett liveband, så häftigt om det skulle gå vägen... mkt bättre än diskjockey, "stavning?" men annars om det inte skulle bli liveband, har vi en DJ att anlita och det blir säkert bra det med..
Gabriel sa igår att han skulle ha en överraskningslåt till mig när vi ska dansa vals... ska JAG dansa vals.... Oh my Good ja kommer snubbla och visa trosorna eller nåt..

Ne... nu ska ja skynda mig... ska även passa på o kolla upp andra saker i Halmstad, som underkläder, kläder till Noel, till Melwin har vi hyrt.. O så ska jag hitta fina hårnålar med pärlor på, som inte kostar 30 kr stk.

Nu kaller en liten bajsnisse.... bäst att gå o byta...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?