Helskön dag

Ja som ja skrev om innan har vi vart i Halmstad idag, det e en mysig stad, ja gillar den mer och mer. vi har shoppat lite och kollat klänningar, fikat (kycklingsallad).. Måånga roliga affärer juh.. kunde vart där en dag till, men imorgon e det Varbergs city som gäller.. Mamma måste hitta en klänning... hon e lite kräsen om ja får säga min mening.. Men förhoppningsvis hittar hon den bästa..

Jag har min klänning hemma nu..... ÄNTLIGEN, och va fin den e... men så nervös jag var när jag bar den till bilen innan, men vi klarade det med lite lätt darriga händer, mammas C 2:a e inte stor...

Fick shoppat hårnålar med, perfekta... nu ska ja bara hitta en bra frisör..  Och göra mig blond igen...

Noel fick även 2 nya dressar, helt underbara...

Men inga finkläder... ska leta imorrn till dem, funderar på att köpa till Melwin med nu... tänkte på linnebyxor o skjorta, barnen ska ju bara vara med i början.. och hur ofta har dom kostym... bättre o köpa kläder dom kan ha till fint sen..

Blommor ska beställas imorgon med, Vita Kallor och rosa rosor och lite strån.... det ska även vara pärlor runtom..

Nu sover alla utom jag, här sitter jag, jättepigg och nöjd över vår dag, ännu nöjdare e jag att skorna passade till klänningen...

Och NEJ jag ska inte bli en bridezilla



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?