mera shopping..

snart ska jag ta bussen till staden, idag vill och måste jag hitta vissa saker,
*kläder till barnen
*underkläder till mig
*pärlarmband

beställa blommor och lämna in Gabriels ring på putsning. Och då samtidigt kika lite extra på mina ringar... Ja e så nöjd med min egendesignade vigselring.. Enkel och snygg..

Imorgon ska Melwin vara ledig från dagis, Gabriel ska jobba i Kungsbacka, tänkte fråga mamma om hon vill ta en heldag i skogen!!! Plocka lite svamp...

Har även fått ett tips på vad vi ska ha i organzapåsarna, Karolina sa att fågelfrön e ju bra, och att man inte tänkt på det innan... Det e klart att vi ska ha fågelfrön, ris e ju farligt för fågelstackarna...

Ska även försöka börja med mina praliner ikväll, måste ju göra ett test allafall...

På fredag tänkte jag försöka fixa mitt hår.. bara det att ja e livrädd att de ska bli orange, ha ha snyggt...

Neee.. nu ska Noel få kläder på sig och ja ska in i duschen... Sen ska man hitta nåt att ta på sig..

klockan går fort framför datan.................




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?