Ordentligt överraskad...

Ja... i fredags åker jag med bussen och ska hämta Melwin på dagis, väl framme får jag stressa på honom som vanligt för att hinne med bussen tillbaka, i all stress utanför dagis, kommer två tutande bilar och jag får syn på Magdalena , Lina mamma o Annika, öppnar en cider och säger drick.... Det e din MÖHIPPA idag... Öhhhhhhhh jaaahaaa OK...... Men.... ja ja Lina bara in i bilen, Gabriel kommer o tar barnen....
Ja e CHOCKAD....
Åker bil låååångt, tills Lina visar mig en massa hästar.... Islandshästar, vi ska rida.... Yippie... Fasen vad kul... Då har mina kära vänner bokat en 2 timmars uteritt... Verkligen skitkul, och vi red iväg och allt gck jättebra, mkt tölt o lite galopp.. Även Annika o Ela som aldrig ridit innan tyckte det var jättekul...
Tiden gick föör fort men det var en rolig oförglömlig upplevelse...

Några hästar...

hästarna redo...



Lina o Ela me snygga hjälmar...



Annika o Ela nervösa 1:a gångare

 

Annika, trendig även hos hästarna



Magdalena go o gla´



Mamma o Magda innan tunnbad..



Sött föl i hagen..

Sen efter ridturen var det dags att bada tunna, 38 grader varm o massa snacks o alkohol..
Jättemysigt var det dock liiite för varmt.. Vi hade mysigt men klarade bara 1 cider i hettan..

Sen gav vi hos hemmåt Varberg igen, till mammas lägenhet, alla skulle duscha o sminka sig.. En riktig tjejjkväll me snack och bra musik..
Vi hade jättetrevligt o alla blev såå fina...

Senare åkte vi med taxi till Solvikens restaurang.. Jättemysigt var det och en himla go stämning, dit kom även Therese o Helena..
O så var det cider + Tequila.... Ett STORT misstag för mig att få en Tequila... Bläää O jag fick sån huvudvärk o illamående, men det var ganska så lungt till en början..
Förrätten kom in.... ASGO.. Toast Skagen
Efter det blev jag sämre och............. sämre..
Huvudrätten kom in.. Fläskfile´med potatisgratäng och bearnaise´sås.. Ohhh de såg så gott ut oooo ja va så hungrig... Men det gick inte.. jag kunde inte äta... Ut o få frisk luft...
Sen sattes jag i en taxi hem.. Helnöjd med kvällen, jag hade en trevlig dag..

Liiite synd att jag blev dålig, men som alltid annars tål jag inte sprit... Så e det...
Tack alla som var med för en riktig kul dag!!












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?