raslös e jaaa

Nu när Gabriel e iväg e jag jätterastlös, kommer säkert decka på soffan efter allt jag gjort idag... Nu har jag putsat några fönster med, det behövdes, tyvärr tog mitt städmedel slut så jag får ta resterande nästa vecka.. Tvätten har jag vart ute o hämtat in, iochförsig så ska vagnen skuras, skruvas och smörjas, men orkar jag det idag, JA det blir nog mitt nästa projekt, igår var vi på babyhuset o hämtade den nya sufletten, vilken skilnad, den andra 2,5 cm kortare, så nu har ja en ny finfin suflett... Resten av vagnen ska bli lika fin, de sa även där att det oftast inte är solen som bleker tygen i vagnarna utan saltet, ja som verkligen vart supernoga o haft med lakan att lägga över den på stranden... Där stod även en bogaboo Bee, vi ska investera i en sån till våren,  Noel fick provåka den, superfin... Men det kan vara skönt att ha en rejäl vagn nu över vintern, med åkpåse osv.. Sen vill jag kanske inte sälja vagnen, vi får se, Brio Racer e ju cool den med, men lite klumpig o jobbig o köra... Får se vad det blir, någon slags sulky blir det...
En ny klädsel till Urban Junglen kostar 2000 spänn o det kanske kan vara värt det, e sugen på en grön...
En sån grön som vi hade liggkorgen i...

Melwin äter äpple o kollar barnTv o Noel fick sova en stund för han var omöjlig i en timme, synd bara för nu är han säkert vaken lite längre ikväll...
Gabriel ska plocka ur vår gamla bil ikväll, då ska ja passa på o skura bilbarnstolen, denna dagen har verkligen vart fullproppad, men nu skiner hemmet o de luktar gott åxå, nu ska ja släppa allt vad städning heter denna veckan o bara koncentrera mig på MIG, och barnen med såklart....

Skriver säkert sen igen, e ju som sagt rastlös idag....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?