sovmorgon... sen full rulle...

Ja, barnen vaknade halv 9 idag, så himla skönt... Jag och Noel vaknade när Melwin kröp upp i sängen... Sen var det full rulle i sängen så det var bara att gå upp... Man märker att barnen leker bättre och bättre nu, Noel e såå road av Melwin och Melwin vill ju gärna vara clown så de e perfekt..
Nu sitter vi här o käkar frukost sen ska här röjas lite, gå igenom alla lådor till bröllopet, sen blir det provning här hemma med klänning, harregud den väger massor..
Ikväll blir det handling på Willys eller Hajen... Behöver ha hem lite mat.. nästa vecka ska jag dricka pulver, men jag ska ändå äta ett mål om dagen med kött, fisk, kyckling och grönsaker.. Sen behöver ju barnen äta som vanligt..

Igår när vi var i stan såg jag massor av klänningar o kjolar och stickade koftor, såå mysigt med hösten, ska shoppa efter bröllopet.. Jag fick allafall köpt ett par snygga stövlar..  Men hade jag haft 10 000 att shoppa för igår så hade jag gjort det.. LÄTT...

Ska även röja i förrådet, kolla in vad jag har och inte har i vinterkläder, barnen behöver massor ju, overåler, dagisset, kängor, mössor och vantar... Har jag tur..... så kan Noel ha Melwins fina overål i strl 86..
Mössor ska inhandlas från Mello, men de kommer inte förrän i slutet av september.. Men dom e värda sin väntan..

Ne nu ska ja sätta fart.... SNÄLLA inget regn idag så jag kan hänga all tvätt ute....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?