storstädning

ja nu var det snart klart, idag har här storstädats, bytt lakan och skrubbat bakom soffan, vädrat kuddar och röjt som attan.. men nu e det fint igen, de e bara melwins rum kvar nu men de tar jag snart..
tänkte bara ta en liten paus nu.. noel sover gott och börjar få krafterna tillbaka...
vilket väder vi har... igen, kanske blir det någon mer stranddag..
undrar vad som händer denna veckan, jag har några projekt att avsluta... ska plantera i våra nya fina krukor, köpa fotoramar, beställa foton och förhoppningsvis åka till halmstad o hämta min klänning, vill prova så man inte har köpt hel fel underkläder.. tänk vilken missär... ha ha nej det ska nog passa..
sen ska noel ha finkläder, vart ska man köpa det då? hoppas jag hittar nåt fint i stan..

idag ska mamma påbörja sin ridkurs, westernridning, önskar ja kunde hängt på, men ja ska ta en kurs senare i år eller efter nyår..


nu ska jag surfa lite o kolla in mer tips till bröllopet, det e nästan det enda ja tänker på nu... vi hoppas verkligen att alla kommer få en kanonkväll..

lina..... vad hette sidan du pratade om när det gäller digitalfoton? ska beställa 500 kort...
  Anonym  

www.photobox.se

Datum: 2008-08-19 / Tid: 08:47:31
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?