Jisses...

Ja o Noel har sovit till kl 9.20... Det var ett tag sen man hade sån sovmorgon, men nu e vi uppe pigga o glada...
Igår hade jag en helvetesdag... fyyy mådde verkligen skit o låg på soffan hela dagen, orkade i stort sett bara se till att barnen fick mat i sig och rena kläder på kroppen och byta lite blöjor under dagen... Sen så vet jag inte men det var nästan som att dom kände på sig att idag mår mamma dåligt, såå snälla dom var, Melwin lekte med sina saker, Noel tycker som alltid det e kul med Melwin och hans påhitt då dagen gick ganska bra ändå.. Men när Gabriel kom hem så dog jag nästan på soffan, sen gjorde jag inte mkt mer, somna tidigt och sov länge, NU känns det bättre, inget magont inget illamående.. Kunde inte jobba inatt heller så antagligen blir det torsdagen istället, då jobbar jag tors-natt fre-natt och lör-natt.... Ingen dålig start men det ska nog gå bra, bara man sover ikapp.. 
Sen e jag ledig tills den 12 jan och då går jag på min jobbigaste vecka.. Men det som e bäst e ju att varje 6 veckors period har jag 8 dagar på raken jag e ledig, helt perfekt.. 

Fyy det har verkligen hänt hur mkt som helst men.... jag tar inte upp allt här för jag har inget direkt minne av alla turer hit o dit..
Det var kul och mysigt på Gotland, väldigt lugnt.. Har lite bilder men dom e fortf i kameran, vi kom hem i söndags kl 01.oo på natten och packade ur hela bilen och nattade barnen som fortfarande e förkylda.. 

Idag fyller min man 36 år, hurra för honom.... Vad vi ska hitta på vet jag inte, men jag har en liten, liten plan får se om den kan gå vägen isåfall blir det en mysig kväll.. 

Nu till att börja med ska jag packa upp alla kläder och lägga in allt som e i väskor o påsar...  Sen ska vi allafall in till stan kl 13.oo, vi ska käka lunch me Gabriel och sen träffa Annika, alltid kul..
Och nu har jag faktiskt brottom, vi sov lite fööör länge... 

 
  lina  

Jodå vi mår bra så nu håller jag alla tummar vi har att det håller i sig! Saga ser sååå fram emot detta (ja med forstås) ska bli så skönt att bara koppla av. Hur har ni det på fredag? Då är A helt ledig och vi kan närsom på dagen. hoppas du hittar ngt fint på rean idag! kraam

Datum: 2008-12-30 / Tid: 12:39:25
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Anonym  

Hej

Här går vi och saknar er redan. Idag tänke nog Maja inte så mycket på det men igår förmiddags satt hon och funderade på var våra gäster var och tyckte att ni skulle komma tillbaka igen. Det blev väldigt tomt här så fort ni åkte. Fast senare på dagen så satt hon bara och myste när hon insåg att hon hade mammma på ena sida och pappa på andra alldeles för sig själv. Det var jätte kul att ha er här över jul, våra dörr står alltid öppen när ni kommer till Gotland, å så får vi se om det kommer passa bäst att bo hos oss eller Karin nästa gång. Vi får börja planera en resa till Borås och Varberg med men vi väntar tills det lugnat sig med bebisen och hur Jespers schema kommer att se ut.

Hittade Melwins overall här idag, vi får fixa ett paket och skicka till er, men jag tänkte vänta någon dag och se om vi hittade fler grejer. Har ni kommit på något ni glömt?

Hälsa och gratta Gabriel så mycket och tack för en jätte mysig jul.



Massa kramar /Karolina

Datum: 2008-12-30 / Tid: 20:19:55
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?