Nyår och en kul fest på G...

Alltså... vad har hänt, idag vaknade vi typ 9.50... ha ha ha våra barn e morgontrötta... Men det e ju skönt ibland.. Vi har fått sova ut...

Igår fyllde älsklingen år... 36... och av oss fick han en bok om Whiskey och en jättefin kofta från Brothers.. + en fin tårta från Kvantum.. På kvällen kom Helena, Johan och Freddan vi skulle egentligen bara fikat men dom stannade och jag o Helena åkte in till Hajen och handlade massa gott till ostbricka och sen gjorde vi iordning allt medans Gabriel, johan o Freddan badade jacuzzi... Sen satt vi och åt i säkert 2 timmar.. Det blev lite Whiskey för männen, klart man ska fira lite.. Men kvällen var lugn och väldigt väldigt trevlig, tror allt Gabriel hade en trevlig födelsedag.. 

Idag ska vi iväg kl 16.oo då ska vi småbörja fira aftonen... 
Jag och Ela ska stå för dukningen som ska gå i svart och silver, sen ska vi även tillaga en god för-rätt som kommer att vara Gratinerad hummer på salladsbädd med hemgjort vitlöksbröd... mummmmmmms.... 
huvudrätten och desserten vet vi inget om, men det e kul med överraskningar ju.. 
Det skla nog bli riktigt kul detta och iden med att alla ska hjälpas åt med maten e verkligen spännande och väldigt kul.. 
Självklart blir det en massa reketer vid 12-slaget.. 

Ne nu ska jag äta frukost med familjen, sen bär det av till staden, ska fixa lite saker bla. silverspray till grenarna vi ska dekorera bordet med...

PS... Imorgon kommer jag att avslöja något som vart  hemligt... ha ha ha Nyfikna???  

 
GOTT NYTT ÅR ALLA!!


  lina  

gott nytt på er med! Hoppas ni hade en riktigt trevlig kväll!

Datum: 2009-01-01 / Tid: 14:44:56
URL/Blogg:
  lina  

klart att jag är nyfiken! Riktigt nyfiken ;-) Hoppas du hade en bra natt! Kram

Datum: 2009-01-02 / Tid: 11:49:25
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  ela  

jag vet va det är! ha ha ha

Datum: 2009-01-02 / Tid: 21:20:38
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?