Torsda´

Och igår hann jag inte skriva nåt i min blogg, full rulle hela dagen, de e mkt som vi har gjort nu...

Tisdagskvällen var jättemysig, vi käkade gott och jonas o Annika var där med o käkade... Barnen badade badkar läänge och sen var det sängen för dom...
Vi satt uppe o kollade Tv allafall till kl 23.30...

På Onsdagen försov vi oss, men vi hann till dagis till kl 9 allafall.. Lämnade av Melwin sen gick jag och Noel in till småbarnsgruppen, oooo va kul han tyckte att det var, han struntade i mig och gick raka vägen in till alla barnen, det e sån mysig stämning där, barnen bakade scones, kokade pasta o gröt, skalade o skar sina frukter mm mm Och detta var ju himmelriket för Noel, alla möbler i hans storlek, kan det bli bättre....
Han fick leka med vatten, skura bord med svamp, men mest gick han o slängde ner sakerna på golvet, ha ha ha..
Men nu efter nästan 2 timmar där blev jag fast besluten för att självklart ska han gå montessori han åxå, det är såå mkt mer på nåt vis... Barnen älskar det och är såå stolta när dom faktiskt gör något..
Noel hade det kanon inne hos fröknarna och ville inte alls stå o gnälla brevid mig, han traskade omkring där inne precis som om han va hemma.. Så kul att se.. Önskar att jag hade med mig kameran..

Efter det promenerade vi till sjukhuset, skulle in till mamma men hon ringde och var klar, så hon hämtade upp mig utanför sjukhuset.. Hon hade ett stort vitt plåster på näsan, och det hade gjort ont med sprutorna, men annars hade det gått bra, men dom hade fått ta en stor bit.. ajajaj och nu ska hon dit varannan dag och lägga om tills det är läkt och det kan ju ta evigheter...
Vi åkte hem till mamma, gjorde iordning och så, sen kl 13 hämtade vi Melwin, sen åkte vi till stan o fikade... Dit kom Annika o Tina åxå, vi käkade varsinn STOR räkbaguette och drack kaffe och tjatade en massa massa....
Annika busade mkt med barnen åxå tills hon blev mer slut än barnen, ha ha ah .....
När vi hade fikat gick jag o klippte mig, yippie.... Äntligen e det gjort... nu e det väääldigt kort känns det som, till axlarna precis, 15 cm av mitt hår e borta...
Men vilken känsla, det e såå skönt att slippa det tunga håret... Och nu blir det lite lättare att ha det utsläppt åxå..
Annika, mamma o barnen gick hem till annika medan jag klippte mig..
Sen körde mamma hem oss....

Igår satt jag o pysslade ihop Tackkorten i 2 timmar, nu e det inte mkt mer kvar på dom, så snart alla ni som väntar, kommer dom...
(allafall innan julen)

Ja ida ska vi ta det lugnt här hemma Noel o jag, det har vart lite stissigt nu men ida blir en hellugn dag, en promenad senare blir det nog åxå.. 




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?