Dagens Val...

image16

Stekt fläsk med Löksås..
Det är det jag sitter och drömmer om just nu, blev bara helt plötsligt supersugen på det, så det blir dagens middag.. Skönt att man slipper tänka på vad man ska hitta på.. Det var månader sen jag åt denna goda rätt. Så det passar aldeles utmärkt idag, synd de e sånt meckelimang innan de e klart, o köket fylls av en konstig doft och håret blir fett, av fläsket. Men när man sen sätter sig ner för att äta, så inser man att
DET VAR VÄRT DET...

NOEL är nu 3 månader, tänk att han e såå stor redan.. Han tuggar på sina händer hela dagarna, kanske e de tänder på G???'
Han är världens charmigase unge och varenda gång man tittar på honom ger han en världens smile.. Söta unge... Vill inte han ska växa så fort bara... På fredag e det föräldrar grupp igen, missade den första så nu får väl jag sitta där och presentera oss och ha alla andra mammor stirrandes, inte min grej, men man måste ju ge det en chans.. Det ska tydligen komma en barnpsykolog och det kan ju vara intressant.. Man har alltid en massa att lära om barn..  Min lilla prins, 3 månader o de känns som att jag har ångest för att gå tillbaka till jobbet igen i November.. USCH... Önskar ibland man kunde va en hemmafru.. ha ha, ne då hade jag nog blivit galen.. Så e de jobba o slita.. ha barnen på dagis och tillbaka till de tråkiga vardagslivet..
MELWIN Blir snart 3 år, tänka sig, han är så snäll lillemannen.. Just nu är största intressen pussel, varje vecka får han ett nytt och varje gång avancerar vi, men han lägger ett pussel på 40 bitar på 10 min, sen efter 2 ggr kan han lägga det automatiskt.. Så på lördag ska han få ett svårare pussel... kanske han får kämpa lite, de e kul o se hur killen konsentrerar sig.. Min älskling börjar bli stor, inte den som sitter i knät o gosar längre.. Men han e en superbra unge han.. Dock lite gnällig just nu i skrivande stund..



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?